اشتراک گذاری

گزارش مالی میانگین مجموعه صبح‌رویش بهار ۱۴۰۲

  • ویرایش ستون
 
 
 
 

همواره شفافیت را وظیفه خود دانسته و به آن افتخار میکنیم. ‌
مدرسه کودکان‌کار صبح‌رویش یک مجموعه غیردولتی و مردم‌نهاد است که تمامی هزینه‌های آن توسط حمایت‌های مردمی تامین می‌شود. وظیفه خود می‌دانیم تا حامیان و همراهان صبح رویش را از جزئیات تمام امور مدرسه مطلع سازیم. به‌همین‌منظور گزارش‌هایی تحت عنوان #تخته_شفافیت به صورت مستمر در سایت و شبکه های اجتماعی ما قرار می‌گیرد. همچنین درب مدرسه صبح رویش همواره به روی حامیان عزیزمان و همه مردم باز بوده تا با مراجعه حضوری از نزدیک در جریان فعالیت های صورت گرفته و گزارش های مالی قرار گیرند.

در تصاویر زیر گزارش هزینه های میانگین ماهانه  بهار مجموعه صبح رویش در سال ۱۴۰۲ را مشاهده می‌کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
دیدن سایر گزارش ها

2 پاسخ

  1. با سلام
    ضمن تشکر از زحمات قابل شتایش همه شما عزیزان
    لطفا جهت شفاف سازی بهتر، شرح دقیق تری از هزینه های انجام شده در دو قسمت 1.جذب منابع و ارتباطات مردمی و 2.شفافیت و نظارت مالی رو بفرمایید؟
    چرا که در این قسمتها نوشته شده، جهت صرفه جویی در هزینه ها و فعالیت های داوطلبانه که طبعا باید موجب کاهش هزینه بشن ولی به ظاهر از روی نوشته داخل گزارش خودشون موجب افزایش هزینه ها هم شدن!

    1. سلام سیروان عزیز
      پیشنهاد، توجه ودقت شما برای ما بسیار ارزشمند و حیاتی است.
      ارتباط با خیرین، جذب و به کارگیری همیاران داوطلب، نظازت و کنترل بر صرفه‌جویی هزینه‌ها، کیفیت فعالیت‌ها و گزارش به حامیان مواردی هست که در توضیحات ارائه شده، توضیحات بیشتری خدمتتون ارائه می‌کنم. ارائه گزارش‌های منظم به حامیان لازمه شفافیت هر نهادیست که با حمایت‌های مردمی اداره می‌شود. درحال حاضر مجموعه صبح‌رویش سرمایه ارزشمند ۲۰هزار حامی با مبالغ ارزشمند خرد را دارد که نیاز است گزارش‌هایی به ایشان به صورت دوره‌ای ارائه گردد. از طرفی حسابرسی مالی به صورت سالیانه انجام می‌پذیرد.
      همچنین ارتباط و هماهنگی با بیش از ۶۰۰ همیارداوطلب در زمینه‌های مختلف خدمات از جمله بهداشت از طریق همین هزینه‌ها انجام می‌شود که موجب فایده‌ی بسیاری برای بچه‌ها است. بخشی از هزینه‌های توسعه و نگهداری سایت حمایت مستمر صبح‌رویش هم از این طریق تامین می‌شود که لازمه یکپارچه سازی و افزایش کیفیت خدمات به کودکان است. لازم به ذکر است که بیش از نیمی هزینه‌ی مذکور به صورت داوطلبانه و حمایتی تامین می‌گردد.
      ضمن قدردانی مجدد از توجهتون از شما دعوت می‌کنم که برای بازدید از نزدیک به مدرسه صبح‌رویش تشریف بیارید و برای سوالات بیشتر و هماهنگی با شماره ۰۹۱۲۸۹۷۷۰۱۰ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *