اشتراک گذاری

گزارش حسابرسی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

همواره شفافیت را وظیفه خود دانسته و به آن افتخار میکنیم. ‌
مدرسه کودکان‌کار صبح‌رویش یک مجموعه غیردولتی و مردم‌نهاد است که تمامی هزینه‌های آن توسط حمایت‌های مردمی تامین می‌شود. وظیفه خود می‌دانیم تا حامیان و همراهان صبح رویش را از جزئیات تمام امور مدرسه مطلع سازیم. به‌همین‌منظور گزارش‌هایی تحت عنوان #تخته_شفافیت به صورت مستمر در سایت و شبکه های اجتماعی ما قرار می‌گیرد. همچنین درب مدرسه صبح رویش همواره به روی حامیان عزیزمان و همه مردم باز بوده تا با مراجعه حضوری از نزدیک در جریان فعالیت های صورت گرفته و گزارش های مالی قرار گیرند.

امتیاز شما به این مطلب
دیدن سایر گزارش ها

4 پاسخ

  1. من صورتهای مالی سال 1399 را مطالعه نمودم ، اقلام درآمدی شرکت عمدتاً از محل شهریه های دریافتی است ، ردیف کمک ها و حمایت های مردمی مشخص نیست . همچنین محل هزینه این حمایتها نیز مشخص نشده است و ظاهراً درامد عملیاتی حدود 80 درصد و سود خالص شرکت 74 درصد افزایش داشته است . واین موضوع با فرمایشات مدیر عامل محترم که در فضای مجازی پخش شده مغایرت دارد .

    1. سلام و درود
      با تشکر از توجه و دقت نظرتون، باعث خوش حالیمونه توجهتون.
      با توجه به این که معافیت مالیاتی صبح رویش مربوط به ماده ۱۳۴ قانون مالیات های مستقیم و مرتبط با فعالیت آموزشی هست باید سرفصل شهریه داشته باشیم که همه شهریه دریافتی از طریق کمک های مردمی هست و از بچه های هزینه ای دریافت نمی‌شه. همانطور که می‌دونین صبح رویش یک مجموعه مردم نهاد هست که همه هزینه های اون توسط مردم تامین می‌شه در مورد گزارش هزینه های انجام شده به صورت ماهانه و هر فصل، محل هزینه ها در اینستاگرام و سایت صبح رویش قابل مشاهده هست.
      در مورد کلیپی که در فضای مجازی پخش شده(که این اتفاق با درخواست صبح رویش نبوده) این ویدیو مربوط به سال ۹۶ هست همونطور که مشاهده می‌کنین آقای داودی تعداد دانش آموزان رو ۶۴۰ نفر اعلام ‌می‌کنن در حال حاضر ۱۰۸۶نفر از بچه هامون در ۸ مرکز صبح رویش تحت حمایت هستن و در صفحه اصلی سایت صبح رویش تعداد دانش آموزانی که تحت حمایت مستمر هستن قابل مشاهده هست. در حال حاضر بحرانی که در سال ۹۶ برای تعطیلی مراکز صبح رویش بود وجود نداره اما با توجه به نموداری که در صفحه اول سایت صبح رویش از نسبت حمایت انجام شده توسط حامیان مستمر به هزینه ها وجود داره لزوم حمایت قابل مشاهده هست.
      درب مدرسه صبح رویش به روی شما و دیگر همراهان عزیز همواره باز است تا از نزدیک فعالیت های صبح رویش رو مورد مشاهده قرار بدین.

  2. با سلام،
    من پست شما را برای گروهی ارسال کرده ام تا اگر تمایل دارند، کمک کنند. از من سیوالی کرده‌اند که عینا خدمت شما می نویسم تا پاسخ شما را به آنها منتقل کنم.

    غذا

    1. با سلام و احترام
      ممنون از لطفتون این همراهیتون بسیار ارزشمند هست.
      متاسفانه سوالتون به درستی مطرح نشده
      لطفا با شماره ۰۹۱۲۸۹۷۷۰۱۰ ارتباط بکیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *