اشتراک گذاری

بازدید خانم ترزا

این داستان خانواده‌ای است که ذهن زیبایی دارد و پروژه‌ای ویژه ترتیب داده است تا به ما بگوید همه بچه ها حق دارند اهداف خود را تعیین کنند. خانم ترزا به همراه همسر و فرزندانش یک چالش هفت روزه برای دوچرخه سواری طراحی کردند که در این مسیر از کشور ایتالیا به کشور ایران سفر کردند. آن هم با دوچرخه و همراه با خانواده!

خانم ترزا سه فرزند به نام‌های آدا، اوگو و مارتینو دارد که این سفر جذاب را با این سه کودک به عنوان نمایندگی از همه‌ی کودکان آغاز کرد که البته با وجود چالش ها و سختی ها این سفر در تهران و در مدرسه کودکان‌کار صبح رویش به پایان رسید.

هدف خانم ترزا از این سفر این بود که به دنیا بگوید که بچه ها می‌توانند بر چالش‌ها غلبه کنند و باید حق داشته باشند که به اهداف خود برسند. همه مردم صرف نظر از زبان، مذهب و فرهنگشان می‌توانند به دیگران فکر کنند و دنیا برای همه ما یک خانه است.

علاوه بر این، کتاب «آروم آروم» که نسخه مکتوب این سفرنامه است به دو زبان ایتالیایی و فارسی چاپ شده است.خانم ترزا و خانواده اش، سود حاصل از فروش کتاب «آروم آروم» را به صبح رویش اهدا کردند و در مراسم رونمایی این کتاب در تهران، علاقه مندانی که حضور داشتند، این کتاب را با امضای خانم ترزا دریافت کردند. تعداد نسخه محدودی از کتاب «آروم آروم» موجود است که در صورت تمایل به تهیه آن می‌توانید با بخش روابط عمومی مجموعه صبح رویش به شماره ۰۹۱۲۸۹۷۷۰۱۰ در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *